Stroom mee
met het stroommodel

Met het stroommodel zie je waar je nu staat en waar de groei van jouw bedrijf zit. Het geeft je inzicht en focus in het toepassen van marketing binnen jouw bedrijf. Hiermee zorg je niet alleen voor groei, maar laat je anderen ook zien dat jij succes boekt met marketing. 

Na elke fase in het stroommodel krijg je niet alleen meer vertrouwen, maar ben je ook mega-geïnspireerd om zelf marketing binnen je bedrijf verder te brengen. Zo kunnen jij en jouw collega’s betere beslissingen nemen om jullie bedrijf nog beter op de kaart te zetten. Het resultaat? Meer klanten.

1. Bron

Ontdekken wie je bent als merk

je wordt sterker

Je bent net gestart en wil jezelf positioneren in de markt.

2. Beek

Laten zien wie je bent als merk

je wordt zichtbaar

Je hebt jouw bedrijf gepositioneerd en wil zichtbaar worden.

3. Rivier

Zorgen dat klanten je merk kunnen vinden

je wordt slimmer

Je bent zichtbaar maar wilt beter gevonden worden. 

4. Meer

Je merkinvloed vergroten

je wordt groter 

Je hebt jouw marketing inmiddels op orde en wilt sneller groeien. 

5. Oceaan

Je merkflow vasthouden en doorgroeien

 je bent wendbaar 

Marketing en sales beginnen veel tijd te kosten en je wilt automatiseren. 

Laat ook zien wie je merkelijk bent

Ontdek ons stroommodel, bepaal jouw positie en plan een groeigesprek. Dan gaan we samen kijken naar de beste oplossing.

Ontdek ons stroommodel en bepaal jouw positie.
Plan een groeigesprek.
Bepaal samen de invulling van jouw zuivere marketing.

Dit zeggen onze klanten over onze samenwerking:

Wafilin Systems
Wat Wettermerk uniek maakt is de echte interesse in de mensen die werkzaam zijn bij de opdrachtgevers. Altijd het gevoel dat je oprechte interesse voor wie je bent en wat je doet. Enorme gedrevenheid om iets moois te ontwikkelen.
Jos van Dalfsen, R&D Director
Ferr-Tech
Ik ben dik tevreden met Wettermerk dat heel gestructureerd werkt, waar ik altijd van op aan kan. Ik waardeer ook het meedenken, de strategische invalshoek en de creativiteit in de content en in de andere marketingacties die Wettermerk voor ons oppakt.
Judith le Fèvre, Co-owner/CMO/Public Affairs
Twinning Energy
Bij contact zoeken prettige gesprekken gehad. Afspraken zijn nagekomen, en aan verwachtingen overtroffen.
Wim Peels, General Manager
PB International
De samenwerking met Wettermerk is voor ons erg waardevol. Door alle workshops en adviezen van Wettermerk hebben wij nu helder voor ogen wie we waren, maar vooral ook wie we willen zijn als PB International en hoe we daar komen!
John Valk, Sales manager
Vorige slide
Volgende slide