Stroom mee
met het stroommodel
Met het stroommodel zie je waar je nu staat en waar de groei van jouw bedrijf zit. Het geeft je inzicht en focus in het toepassen van marketing binnen jouw bedrijf. Hiermee zorg je niet alleen voor groei, maar laat je anderen ook zien dat jij succes boekt met marketing.
Na elke fase in het stroommodel krijg je niet alleen meer vertrouwen, maar ben je ook mega-geïnspireerd om zelf marketing binnen je bedrijf verder te brengen. Zo kunnen jij en jouw collega’s betere beslissingen nemen om jullie bedrijf nog beter op de kaart te zetten. Het resultaat? Meer klanten.
1. Bron
Ontdekken wie je bent als merk
je wordt sterker
Je bent net gestart en wil jezelf positioneren in de markt.
- Zielsmissie en kernwaarden
- Merkbelofte in 1 zin
- Merkverhaal
- Merkidentiteitstrategie
- USP’s
2. Beek
Laten zien wie je bent als merk
je wordt zichtbaar
Je hebt jouw bedrijf gepositioneerd en wil zichtbaar worden.
- Huisstijl
- Klantprofielen
- Website
- Content voor website en social media
- Webinars & Events
3. Rivier
Zorgen dat klanten je merk kunnen vinden
je wordt slimmer
Je bent zichtbaar maar wilt beter gevonden worden.
- Praktische (online) marketingstrategie
- Website optimalisatie: meer conversie met sales funnel
- Vindbaarheid (SEO, SEA & LinkedIn ads)
- Lead magneet (whitepapers, presentaties en videoseries)
- Product-marktcombinaties (marktsegmentatie, doelgroepbepaling, positionering)
4. Meer
Je merkinvloed vergroten
je wordt groter
Je hebt jouw marketing inmiddels op orde en wilt sneller groeien.
- Marketingcampagnes (productlanceringen)
- Public Relations / In de media 'thought leadership'
- Marketing voor winnen van verkiezingen (awards zoals de HET, de Water Innovator of the Year, CES)
- Interne en externe ambassadeurs
- CRM systeem (relatie met klant beheren en uitbouwen)
5. Oceaan
Je merkflow vasthouden en doorgroeien
je bent wendbaar
Marketing en sales beginnen veel tijd te kosten en je wilt automatiseren.
- Leadgeneratie (genereren van kwalitatieve leads)
- Welkomstmailings (e-mail automation)
- Lead nurturing/magneet - (potentiële) klanten voeden met relevante content (denk aan case studie, whitepapers)
- Onboarding nieuwe klant en engagement serie (bijv. tutorials)
- Verhogen van Customer Lifetime Value (klantbeleving)
Laat ook zien wie je merkelijk bent
Ontdek ons stroommodel, bepaal jouw positie en plan een groeigesprek. Dan gaan we samen kijken naar de beste oplossing.
Ontdek ons stroommodel en bepaal jouw positie.
Plan een groeigesprek.
Bepaal samen de invulling van jouw zuivere marketing.
Dit zeggen onze klanten over onze samenwerking:
Jos van Dalfsen, R&D Director
Judith le Fèvre, Co-owner/CMO/Public Affairs
Wim Peels, General Manager
John Valk, Sales manager