01

Van waarom tot hoe

Voordat je van iemand anders mag verwachten dat hij/zij weet wie je bent, moet je zelf een duidelijk beeld hebben wie je bent en waarom je doet wat je doet.

02

Eerlijkheid duurt het langst

Mensen prikken snel door mooie praatjes heen. Laat dus zien waar je voor staat, hoe je daar wilt komen en hoe je leert, ook door fouten te maken.

03

Teamsport en -spirit

Relevante waarden en gedrag is minstens zo belangrijk als het maken en het delen van je merkverhaal. Gedrag heeft meer invloed op je reputatie dan je verhaal (communicatie) en symboliek (logo, beeldtaal).

04

Groei is meer dan euro's

Los van de omzetgroei moet je willen groeien als team, zowel als collectief, maar ook persoonlijk als individu.

05

Trending hypes

Marketing is super dynamisch. Welke nieuwe tool past en welke laat je lopen? Je koers en kanalen moeten volledig matchen met jouw bedrijf, jouw manier van bedrijfsvoering, jouw team en de uitstraling die jij wenst.