Transformeer jouw verhaal in een ijzersterk merk

Een herkenbaar merk is van grote waarde. Het vormt de basis voor een succesvolle strategie. Een krachtig merk zorgt voor herkenning, vertrouwen en onderscheidend vermogen.

Neem direct contact op

Pak je positie

Een sterk merk weet wat hij doet, hoe hij dat gaat doen, en waarom. De antwoorden op deze cruciale vragen zetten jou neer als koploper in jouw markt. Jij gaat je doelgroep bereiken met een krachtige en effectieve boodschap.

Wees écht

Een merk is een reflectie van wie jij bent. Met deze heldere identiteit laat jij zien waar je voor staat. Dit zorgt voor die emotionele connectie, waarmee jouw merkwaarde omhoogschiet.

Consistent en consequent

Dit garandeert een consistente boodschap: elk contactmoment draagt bij aan jouw herkenbaarheid en daarmee je geloofwaardigheid. Denk dus vooral zo breed mogelijk: van website tot social media, maar ook op kantoor of tijdens een salesgesprek op een beurs.

74%

Noodzaak van een sterk merk

Merken zijn alleen van belang in de B2C markt? Echt niet! Dezelfde psychologische processen spelen in de B2B markt. Vertrouwen en geloofwaardigheid van jouw onderneming en merk zijn cruciaal, zeker gezien het vaak grote investeringen en langdurige samenwerkingen betreft. Zorg dat jij in control bent over jouw positie, perceptie en persoonlijkheid. Een sterke merkidentiteit is een waardevolle asset die bedrijven helpt hun marktpositie te versterken, klantloyaliteit op te bouwen en zich duurzaam te onderscheiden van de concurrentie.  

Bewezen methodiek

Een doordachte merkstrategie is dé sleutel tot het opbouwen van een blijvende connectie met je doelgroep en het verstevigen van jouw positie.

01

Zielsmissie

Het startpunt van het formuleren van sterk gedefinieerd merk óf het aangaan van een succesvolle transformatie. We doen dit in de vorm van strategische workshops waarin jullie opzoek gaan naar de essentie van jullie merk.

02

Schrijf je verhaal

We gaan een laag dieper en definiëren de elementen die de basis leggen voor een heldere merkboodschap en een onderscheidende positionering.

03

Ken je klant

Waar liggen jouw klanten 's nachts wakker van en hoe kan jij daar op inspelen? Door slim en doordacht te communiceren kan jij laten zien dat jij je klant volledig begrijpt.

04

Kies je karakter

We gaan opzoek naar jouw brandarchetype: de universele persoonlijkheid die de leidraad gaat zijn voor je merkstrategie.

05

Beken kleur

Je reeds bepaalde merkverhaal is de inspiratie voor het ontwikkelen van een uniek logo en krachtige huisstijl. Dit is de kern van al jouw visuele communicatie.

06

Communiceer

Bewust gekozen, krachtige beeldtaal en de juiste tone-of-voice dragen bij aan de merkbeleving. We creëren verschillende type content die je kan gebruiken voor, onder andere, LinkedIn en je website.

07

Evalueer

Na een jaar kijken we hoe je merk resoneert of je merkwaarde omhoog is gegaan.

01 / 07

Jouw marketingdoelen bereiken?

Vul onze tool in en we vertellen je wat er voor nodig is om jouw marketingdoelstellingen te behalen.